Hello world!

Salut

Dupa cativa ani de cand mi-am sters cele cateva bloguri pe care le aveam si am ramas conectat la blogosfera doar in calitate de cititor am decis ca totusi ar fi cazul sa revin si sa postez undeva macar o parte din aberatiile care imi trec prin cap. Un singur blog pe care sa mai scriu din cand in cand nu-mi va consuma prea mult timp (sper).

De ce Dynamic Observer?

Pentru ca vad prea multi oameni care stau pasiv si se uita la televizor si nu imi place cum accepta sa le spuna altii ce si cum sa gandeasca. Este ok sa fii un observator atent pentru a intelege ce ti se comunica, dar nu suficient. Trebuie sa fim si activi, dinamici in procesul de receptionare a informatiilor si sa avem un spirit critic in sensul pozitiv al cuvantului, dublat de discernamant.

Eu unul prefer sa pun intrebari incomode si sa incerc sa aflu ce se ascunde in spatele aparentelor, ce informatii importante are interlocutorul si nu vrea inca sa-mi spuna. Prin acest blog vreau sa promovez acest mod de a observa si gandi inainte de a actiona.

Pe cei ce au o atitudine similara ii invit sa comenteze la orice articol si sa ne arate cum se vede realitatea din punctul lor de vedere si prin prisma experientei lor de viata.

Si mai ales va provoc sa aveti mintea treaza si sa fiti vigilenti in orice imprejurare ;)

Un gând despre „Hello world!

  1. Hi!
    Ne-am intalnit cu ocazia lui „Q” pe cand avea viermisori in fund sa afle ce ofera alti maestri.
    Acum are sansa de la MR. Si probabil colaps mental.
    Sa explic de ce: la guru care fura, nu trebuie sa stii sanscrita, esti asanist surdo-mut dar la autentici e musai sa evoluezi.
    Concluzia e ca si eu sunt afectata: mi-au disparut si focul si aspiratia. :D
    Mi-a disparut si exmisa ceea ce e mai grav – esti desemnat a fii pe pozitii.
    Salutari lui Freedom! Si Mooji. Intr-una din zile o sa-i scriu. Macar sa-i spun ca rastafarian corn rolls ma tulbura f. f. tare caci m-a lasat MISA fara cap pe par, mai!

    Daca vrei un maestru corespunzator, iti recomand pe Namkhai Norbu sa ai deschidere. Nu te lua dupa ce canta ‘drugs’ sau MR! Sunt pasionali si nu pot vedea elefantul din camera – cand au o sansa la libertate, trag cu sutul si Gooooooool !

    Apreciază

Lasă un răspuns

